Öne Çıkan Yayın

Reklam ve Sponsorluk


Tekli tanıtım yazısı için yazı (adet)başına 30 TL olarak belirlenmiştir.
Yazıları ben yazmıyorum dosyaları mail .doc veya txt metin belgesi aracılığıyla bana ulaştırıyorsunuz.
Ödeme, Hesaba Havale{Ziraat Bankası}, Papara , ve IBAN numarası üzerinden yapılır. Ücret tarafıma ulaştığında reklam süresi başlar ve reklam süresinin bitimine 2 gün kala, reklam veren kişiye reklam süresinin uzatılıp uzatılmayacağı sorulur. Yine anlaşıldığı takdirde reklam süresi uzatılır.
Detaylar:

  • Makale içinde en üste 1 resim ve maksimum 3 adet text linke yer verilebilir.
  • Yazı (Adet) Başına Ücret : 30 TL - 3 adet : 90 TL - 5 Adet : 150 TL - 10 Adet : 300 TL 
  • Yazılar hiçbir zaman değiştirilmez silinmez.Örnegini Anasayfada bulunan diger tanıtım yazılarından görebilirsiniz.
  • Sağ ve sol sütun gökdelen reklam fiyatı(Tekli Banner Fiyatı) aylık 200 TL çift olursa 400 TL'dir. 
  • Sağ Sidebar 300 x 250 Reklam Aylık 85 TL'dir.
  • Yayın altı 728 x 90 Banner Reklam Fiyatı Aylık 150 TL'dir.
  • Sidebar Text Link Backlink Fiyatı Aylık 50 TL'dir. 
  • En alt sağ kısım Footer reklam fiyatı aylık 30 TL'dir
Bize Neden Reklam Vermelisiniz?
* Hergün düzenli olarak güncellenen düzenli içerik ile özgün ziyaretçi
*Gün geçtikçe artan alexa değerlerimiz
*Sitemizin sürekli güncel tutulması  
*Profesyonel görünüm
Ve Daha Fazlası ...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esen 10.Sınıf Matematik Konu Özetli Soru Bankası PDF

Rıza Nur – Hayat ve Hatıratım PDF

Yaşar Nuri Öztürk Kuran Meali PDF