Öne Çıkan Yayın

Reklam ve Sponsorluk

Resim
Tekli tanıtım yazısı için yazı (adet)başına 30 TL olarak belirlenmiştir. Yazıları ben yazmıyorum dosyaları mail .doc veya txt metin belgesi aracılığıyla bana ulaştırıyorsunuz. Ödeme, Hesaba Havale{Ziraat Bankası}, Papara , ve IBAN numarası üzerinden yapılır. Ücret tarafıma ulaştığında reklam süresi başlar ve reklam süresinin bitimine 2 gün kala, reklam veren kişiye reklam süresinin uzatılıp uzatılmayacağı sorulur. Yine anlaşıldığı takdirde reklam süresi uzatılır. Detaylar: Makale içinde en üste 1 resim ve maksimum 3 adet text linke yer verilebilir. Yazı (Adet) Başına Ücret : 30 TL - 3 adet : 90 TL - 5 Adet : 150 TL - 10 Adet : 300 TL  Yazılar hiçbir zaman değiştirilmez silinmez.Örnegini Anasayfada bulunan diger tanıtım yazılarından görebilirsiniz. Sağ ve sol sütun gökdelen reklam fiyatı(Tekli Banner Fiyatı) aylık 200 TL çift olursa 400 TL'dir.  Sağ Sidebar 300 x 250 Reklam Aylık 85 TL'dir. Yayın altı 728 x 90 Banner Reklam Fiyatı Aylık 150 TL'dir. Sid

Yaşar Nuri Öztürk Kuran Meali PDF

Yakın zamanda hayatını kaybeden Prof. Dr. Yaşar Nuri Öztürk’ün Kuran Meal’ini sizler ile paylaşıyoruz. Yaşar Nuri Öztürk din ve ilahiyat dünyasında adından çokça söz edilen ve fikirleri tartışılan medyatik bir ilahiyatçıydı. Paylaştığımız PDF dosyası iniş sırasına göre Yaşar Nuri Öztürk Kuran Meali’dir. Yani ayetler normal sıraya göre değil indikleri tarihe göre çevrilip, sıralanmıştır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Esen 10.Sınıf Matematik Konu Özetli Soru Bankası PDF

Rıza Nur – Hayat ve Hatıratım PDF